Brand in taverne in Lanaken

Print
Lanaken - De brandweer van Maasmechelen is vrijdagnacht opgeroepen voor een interventie in de Stationsstraat in Lanaken. De uitbaters van een taverne, die boven de zaak wonen, waren wakker geworden van een. De brandweer was snel ter plaatse. Een kortsluiting in het airconditioningsysteem aan het plafond was de oorzaak van de rookontwikkeling. Uit voorzorg werden de uitbaters en hun kind naar het ziekenhuis overgebracht. Na verzorging mocht het gezin weer naar huis. De rookschade in taverne en woongedeelte wordt geraamd op 50.000 euro.
Nancy Vandebroek

Immo in de regio

Auto's in de kijker

Jobs in de regio