"Ondernemen versterkt Limburg"

Print

Ondernemen versterkt Limburg Foto:

De werkgeversorganisatie VKW-Limburg gaf vrijdag het startschot voor zijn jaarlijkse imagocampagne onder de titel ‘Ondernemen versterkt Limburg’. Dat gebeurde met het snijden van een taart, die symbool staat voor onze welvaart. “Ondernemers bakken ze, de overheid verdeelt ze in stukken.”

Tijdens de ruim vier weken durende campagne lanceert VKW-Limburg het label ‘Ondernemen versterkt Limburg’. Het is al de zevende keer dat de werkgeversorganisatie op die manier ondernemen op een positieve manier in de kijker wil zetten.

“De campagne onderstreept dat passie, talent en durf de Limburgse ondernemer kenmerken”, aldus ondervoorzitter Philip Demot van VKW-Limburg. “Ondernemers van vandaag zetten in op de toekomst. Zo stellen zij het welzijn van hun medewerkers, onze kinderen en de regio veilig.”

De campagne werd gisteren gelanceerd in aanwezigheid van gouverneur Herman Reynders en gedeputeerde Marc Vandeput. “Limburg wordt nogal vlug gecatalogeerd als een groene provincie waar het aangenaam vertoeven is, maar dankzij deze campagne wordt Limburg ook gezien als een ondernemende provincie.”

Gouverneur Reynders sluit zich daarbij aan. “Limburg is een provincie waar nog ruimte is om te ondernemen, centraal gelegen en met vlotte mobiliteit.”

Komende weken wordt de boodschap van de campagne, die wordt georganiseerd met de steun van Vlaanderen en Europa, onder de aandacht van alle Limburgers gebracht. Ze wordt ook ondersteund door tien voorbeeldbedrijven die allemaal ooit de Ambiorixprijs hebben gewonnen. Bovendien hebben nog voor de start van de campagne 200 Limburgse bedrijven de campagne onderschreven.

Immo in de regio

Auto's in de kijker

Jobs in de regio